ENITEN KYSYTYT KYSYMYKSET
Kuinka käytän alennuskoodin? 

Klikkaa alennuskoodia ja me kopioimme sen automaattisesti sinulle. Kun maksat kaupan verkkosivuilla, liitä alennuskoodi sille määrättyyn lokeroon. On olemassa muutamia ehtoja koskien alennus-, tarjous-, mainos- ja kuponkikoodeja. Kaikki tarkoittavat samaa asiaa.


Kuinka lisään alennuskoodin?

Voit lisätä tarjouskoodin tai kampanjan profiiliisivultasi tai käyttämällä "Jaa kampanja" linkkiä kotivalikon yläpuolella. Kampanjaa jakaessasi muista lisätä kampanjan täsmälinkki, ei linkkiä kaupan etusivulle.


Kuinka tilaan uutiskirjeen ja ilmoitukset alennuskoodeille ja kampanjoille?

Voit etsiä suosikkikauppojasi sivuston yläreunassa olevasta hakukentästä. Löydät kauppoja myös sivuston oikeassa yläkulmassa sijaitsevasta pudotusvalikosta. Jokaisen kaupan sivu pitää sisällään "Tilaa kauppa" sydänkuvakkeen, joka löytyy kaupan logosta.


Kuinka kauan jaetuilla alennuskoodeilla tai kampanjoilla kestää ilmestyä sivustolle?

Saamme monia alennuskoodeja ja kampanjoita. Henkilökuntamme joutuu tarkastamaan kahdesti ehdotukset, jotta kaikki on varmasti niin kuin pitää. Kun tarkastus on tehty, ehdotukset lisätään sivustolle. Ehdotuksesi lisääminen voi ottaa muutamista tunneista vuorokauteen.


En halua tilata kauppaa enää. Kuinka lopetan tilauksen?  

Lopettaaksesi tilauksen kirjaudu sisään profiiliisi ja etsi kohta "Minun tilaukseni". Sieltä, voit helposti lopettaa tilauksesi.


Tarjous ilman koodia - Mitä teen?

Kampanja, jossa ei ole koodia, on todennäköisesti tarjous, joka sisältää ilmaisen postituksen tai alennettuja hintoja. Sinun tulee ainoastaan klikata tarjouksen linkkiä, joka vie suoraan kaupan verkkosivuille. Mikäli kyseessä on ALENNUS kampanja, sinut ohjataan tuotesivustolle ja jos kyseessä on "Ilmainen toimitus" näet tarjouksen maksaessasi kassalla, mikäli olet saavuttanut tarjouksen vaatimukset. Esimerkiksi, "ilmainen toimitus yli EUR 49 ostoksille" tarkoittaa, ettet saa tarjousta ennen kuin loppusummasi on ylittänyt EUR 49 rajan. Sen jälkeen hinta vähennetään kokonaiskustannuksista.



Alennuskoodi ei ole voimassa - Mitä teen?  

Koska monet alennuskoodeistamme tulevat jäseniltämme, ne eivät aina saata toimia. Voit äänestää kaikkia alennuskoodeja ja kampanjoita antamalla peukun ylös tai alas. Klikkaa "peukku alas", jos alennuskoodi ei ole kelvollinen, jotta voimme tarkistaa koodin ja korjata mahdolliset erehdykset.
MyNetDeal ei ole vastuussa vanhentuneista tai virheellisistä koodeista. Et voi ottaa yhteyttä tukitiimiimme valittaaksesi yhdenkään kaupan alennuksista. MyNetDeal on ilmainen palvelu, joka toimii vain oppaana alennuskoodeille, kampanjoille ja mainonnalle.


Sain ilmoituksen alennuskoodista sähköpostiini, mutta en löydä sitä sivustolta. Mitä on tapahtunut?

Se on harvinaista, mutta mahdollista. Useimmiten se johtuu siitä, että olemme vastaanottaneet virheellisen alennuskoodin tai kampanjan, jonka vuoksi olemme poistaneet sen.



Kuinka voin käyttää keräämäni pisteet?

MyNetDeal etsii jatkuvasti yhteistyökumppaneita ja mahtavia tarjouksia, joihin voit käyttää pisteesi. Päivitämme sinulle aina uudet tarjouksemme. Ole hyvä ja tarkista tarjouksemme.
ÄLÄ KOSKAAN ENÄÄ KOSKAA MISSAA TARJOUSTA!
Tallenna lempikauppasi!
×
Registeröidy ja ala maksaa vähemmän!


takaisin sisäänkirjautumiseen

takaisin sisäänkirjautumiseen

takaisin sisäänkirjautumiseen

Valitse vähintään 2 suosikkikauppaa

Näytä enemmän

Valitse vähintään 2 kategoriaa

Button description

Tallenna suosikkikauppasi klikkaamallaa ikonia:
Tallenna suosikkikampanjasi klikkaamalla ikonia:

Voit pitää kirjaa suosikkikauppasi tarjouksista asettamalla ilmoitukset päälle asetuksistasi. Älä koskaan missaa enää tarjousta!
×
Haluatko varmasti tilata sähköpostipäivitykset viimeisimmistä alennuskoodit ja tarjoukset?


Ole hyvä ja syötä sähköpostiosoitteesi tilataksesi sähköpostipäivitykset viimeisimmistä alennuskoodit ja tarjoukset!

×
Kiitos, että tilasit alennuskoodi/tarjous päivityksemme. Lähetämme sinulle sähköpostia, kun löydämme uusia kampanjoita ja kuponkeja valitsemillesi kaupoille.
×